Przepisy związane z archiwizacją dokumentów

Jednym z najważniejszych zasobów jest w dzisiejszych czasach informacja. W związku z tym przedsiębiorstwa w ramach swojej działalności prowadzą między innymi czynności związane z zarządzaniem i archiwizacją dokumentów. Posiadanie porządku w dokumentach określają specjalne przepisy o archiwizacji dokumentów. Porządek taki

firma

Zalety posiadania własnej firmy

Jednoosobową działalność gospodarczą zakłada coraz większa ilość osób. Z jednej strony jest to podyktowane wymaganiom pracodawcy, który woli zatrudniać w ten sposób swoich pracowników, z drugiej jednak widać rozdąsa samodzielność i chęć bycia na swoim. Tylko własna firma pozwoli zarobić …

Jak oszczędzić na niszczeniu dokumentów?

W każdym przedsiębiorstwie generowane są dokumenty o różnych stopniach poufności. Są to zarówno dane osobowe, jak i finansowe, a także plany sprzedażowe, czy marketingowe. Niestety wiele firm nie dysponuje żadnymi procedurami z zakresu ochrony danych, a niepotrzebne dokumenty wyrzucane są